SADIK YAMAN ADAYLIĞI İLE İLĞİLİ ŞOK İDDİA

banner294

banner303

Haber: Sedat Ağacıkoğlu

Kastamonu'nun Tosya ilçesinde 12 Şubat 2022 tarihinde yapılacak olan Kahveciler ve Lokantacılar Oda seçimi öncesi 18 yıldır başkanlık görevini yürüten Oda Başkanı Sadık Yaman Tekrar aday olduğunu açıkladı.
Seçimler öncesi www.tosyahaberleri.com haber sitesine açıklamalarda bulunan Sadık Yaman '' 18 yıldır Oda Başkanlığı görevini yürütmekteyim.Bu süre içinde elimden gelen çalışmayı yaprım.Esnaf arkadaşlarımın her zaman yanında yer aldım.Özellikle pandemi döneminde odamız üyesi arkadaşlarıma bu sıkıntılı süreçte ne yapabilirim onun çalışmasını yaptım.Esnaf arkadaşlarımın istek ve şikayetlerinin çözümü aşamasında bir üst makamlara bilgilendirmede bulundum.Öünümüzdeki Cumartesi günü oda seçimizi olacak.Ama üzülerek görüyorum ki rakibim benimle ilgili yok efendim seçildiği takdirde 3-4 ay sonra başkanlık görevini başkasına bırakacak diye yanlış söylemlerde bulunuyor.Böyle bir şey yok ben 4 yıllığına başkanlık görevimi yapmak için tekrar aday oldum.Sayın delegelerimizin tekrardan güvenini kazanarak başkan olacağım''dedi.

Sedat Ağacıkoğlu -Tosya İHA Muhabiri

YORUM EKLE
YORUMLAR
Tosyalı
Tosyalı - 9 ay Önce

Oooo başkanım bunlar salata senin kendi listendeki adam esnaf esnaf gezdi de söyledi bunları bu lafları geç

Vatandaş
Vatandaş - 9 ay Önce

Sizinz adınıza oy toplayan arkadaşlar öyle demiyor. Bize devredecek diyorlar. 18 senede başkan hangi icraatı yapmış pandemide hangi esnafın yanına gitmiş halini sormuş. Ayrıca bu zamana kadar toplanan aydatlar la neler yapılmış. Paralar ne olmuş.

Bşk
Bşk - 8 ay Önce

Yeter artık birazda başka arkadaşlar yapsın bu işleri bşk

Vatandaş
Vatandaş - 9 ay Önce

Sokaktaki çocuğa sorsan söyler Sadık Yamanın 18 senedir bi iş yapmadığını çöp kımıldatmadığını. Kandırsın, kendini avutsun böyle. Bu seçim ceketini koyan zaten Başkan olur. Necati Bey her Türlü olur

Ahmet
Ahmet - 9 ay Önce

Bir kişi en fazla iki dönem seçilmelidir yıllarca aynı kişileri seçmek ne kadar doğru ama işte koltuk bırakması çok zor olmalı

İstanbul
İstanbul - 8 ay Önce

Mevcut başkanim kimse olumlu bı yorum yazmamış yönetim kurulundaki arkadaşlarınız bile yazmamış biz başkanımızın yanındayız diye nekadarda tuhaf

Tosyalı Esnaf
Tosyalı Esnaf - 8 ay Önce

17 senelik esnafım.sayın sadık bey iş yerimize 1 kere geldi.o da seçimden bi kaç gün evvel.ya hu başkan esnaf için ne yaptın kamera karşısında boş tatava yapıyorsun anca.

SIRADAKİ HABER

banner291

banner298